کراتینه مو در تهرانپارساگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که دیگر از موهای وِز و فِر خود خسته شده اید و به دنبال راهی برای رهایی از این مشکل هستید، با جشنواره کراتینه مو در تهرانپارس همراه باشید و موهایی صاف با درخشندگی بالا هدیه بگیرید. در این جشنواره که توسط آرایشگاه پرنسس در تهرانپارس برگزار می گردد، می توانید از بهترین خدمات کراتینه کردن موی سر با تخفیفی عالی تا 50% برخوردار شوید.

درباره عوارض کراتینه مو بیشتر بدانید

کراتینه مو تهرانپارس

قیمت کراتینه مو با تخفیف

کراتین مو های کوتاه از 150 هزار تومان با حجم متوسط

کراتین موی سرشانه از 160هزار تومان با حجم متوسط

کراتین موی بلند تا 17 سانت پایین شانه از 255 هزار تومان

رنگ موی کوتاه 49000 تومان با حجم متوسط

اولاپلکس تراپی از 22000 تومان

امکان انتخاب مواد کار برای رنگ و مش و کراتین مناسب با بودجه مشتری
متخصص با سابقه کاری بالا دارای مدرک بین المللی

ارسال عکس برای مشاوره

۰۹۱۲۴۴۵۱۹۸۲

هماهنگی و وقت دهی

02177870633

کراتینه مو 

پلکس تراپی مو چیست؟

کراتینه کردن موی سر چیست؟

یکی از مشکلات اصلی بانوانی که دارای موهای وِز و فر هستند، کلافگی از سشوارهای طولانی و درگیری برای صاف کردن موی سر پس از هر استحمام است. کراتینه کردن موی سر یک راه حل اساسی برای حل این مشکل و خداحافظی با موهای بی نظم و شلوغ است که امروزه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. عمل کراتینه کردن موی سر در اکثر مواقع موثر واقع می شود و نتایج شگفت انگیزی دارد.

تاثیر کراتینه کردن در صاف شدن موهای سر، به نوع مواد استفاده شده و نحوه انجام کراتینه بستگی دارد. برای گرفتن بهترین نتیجه از کراتینه کردن موی سر، باید در انتخاب مرکز زیبایی دقت کنید و در یک سالن حرفه ای عمل کراتینه را انجام دهید. کراتینه کردن موی سر، یک عمل تخصصی و نیازمند مهارت بالا است و باید توسط افراد متخصص انجام شود.

تخصص ما در مرکز کراتینه مو در تهرانپارس (سالن زیبایی پرنسس) صاف کردن و درخشندگی بخشیدن به موهای شما است. جالب است بدانید که پس از انجام عمل کراتینه موی سر، مشکل موها پس از استحمام برطرف می شود و به راحتی و بدون نیاز به سشوار طولانی صاف خواهند شد.

 

تقویت مو با سرم های مخصوص در سالن زیبایی چقدر مفید هستند

جشنواره کراتینه مو در تهرانپارس

جشنواره کراتینه مو در تهرانپارس توسط سالن آرایشی پرنسس واقع در تهرانپارس با هدف ارائه خدمات تخصصی و تضمینی کراتینه کردن موی سر برگزار می گردد. آرایشگاه پرنسس با در اختیار داشتن کادر آرایشگری ماهر و  باتجربه در زمینه کراتینه کردن موهای سر، آماده ارائه خدمات کراتینه به تمامی بانوان ساکن تهران است.

در این جشنواره تا حد امکان بر روی کراتینه کردن کردن موی سر تمرکز می شود و تمامی توجه ها بر روی کراتینه کردن خواهد بود تا بلکه تعداد بالایی عمل کراتینه مو با کیفیت عالی در روز انجام شود.

با حضور در جشنواره کراتینه مو در تهرانپارس از تمامی خدمات کراتینه کردن موی سر بهره مند می شوید و علاوه بر آن می توانید مشاوره و راهنمایی های لازم را برای کراتینه و صاف کردن موی سر دریافت کنید. این جشنواره که توسط آرایشگاه پرنسس در منطقه تهرانپارس تهران برگزار می شود، شامل تخفیف هایی فوق العاده و باور نکردنی برای کراتینه کردن مو است.

آدرس، تاریخ و ساعت برگزاری جشنواره کراتینه کردن مو تهرانپارس: (این اطلاعات به صورت دقیق توسط مشتری وارد شود)

مزایای کراتینه کردن مو در آرایشگاه پرنسس

کراتینه کردن موی سر یک عمل تخصصی است و به تجربه و مهارت کافی نیاز دارد. انجام عمل کراتینه کردن موی سر بدون داشتن تجربه و تخصص کافی، علاوه بر اینکه نتایج دلخواه را نخواهد داشت؛ بلکه می تواند سبب خراب شدن موهای سر و آسیب دیدن ریشه مو شود.

یکی از مزیت های انجام عمل کراتینه در مرکز زیبایی پرنسس، برخورداری از کادر ماهر و باتجربه است که می توانند عمل کراتینه کردن را به بهترین نحو انجام دهند. ما راهنمایی ها و دستورالعمل های لازم را برای گرفتن بهترین نتیجه از عمل کراتینه کردن در اختیار شما قرار خواهیم داد و همچنین موثر بودن کراتینه را تضمین می کنیم.

یکی از دلایل عدم دریافت نتیجه دلخواه از کراتینه کردن، استفاده از مواد کراتینه تقلبی و غیراستاندارد است که عوارضی جانبی؛ مانند ریزش موی سر و صدمه دیدن ریشه مو را در پی خواهد داشت.

 در آرایشگاه پرنسس از بهترین مواد کراتینه با مارک های معتبر اروپایی و آمریکایی برای کراتینه کردن موی سر استفاده می شود که کمترین عوارض را در پی دارند و نتایج آن فوق العاده است. وعده آرایشگاه پرنسس به مشتریان کراتینه کردن موی سر، رهایی از موهای وِز، فِر و شلخته و داشتن موهایی صاف با درخشندگی بالا است.

 

تخفیف فوق العاده کراتینه مو در تهرانپارس

 

تعداد افرادی که موهایشان فِر و وِز است و  تمایل دارند که با روش کراتینه موهایی صاف و درخشنده داشته باشند، بسیار زیاد است.

اما متاسفانه اکثر این افراد به دلیل بالا بودن هزینه های کراتینه کردن، قادر به انجام دادن آن نخواهند بود. آرایشگاه پرنسس با برگزاری جشنواره کراتینه مو در تهرانپارس، این فرصت را در اختیار بانوان ساکن تهران قرار داده است تا با قیمت بسیار مناسب عمل کراتینه کردن موی سر را انجام دهنند.

با حضور در این جشنواره ضمن برخورداری از بهترین خدمات کراتینه کردن موی سر، تخفیف هایی فوق العاده تا 50% را دریافت خواهید کرد.

کراتین چیست ؟ و هنگام کراتین مو چه اتفاقی برای موهای ما می افتد ؟

بهترین مرکز کوتاهی موی سر در آرایشگاه خوب تهرانپارس

 


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonرزرو وقت با تعیین وقت قبلی در این ایام کلیک